Strona główna » Co w sytuacji, gdy biuro podróży zbankrutuje?

Co w sytuacji, gdy biuro podróży zbankrutuje?

Co w sytuacji, gdy biuro podróży zbankrutuje?Jeśli tylko mamy jakiekolwiek zastrzeżenia co do jakości usługi to konieczne staje się zgłoszenie reklamacji. Możemy to zrobić zarówno na miejscu, jak i po powrocie. Istotne jest jednak to, ażeby takowa reklamacja była w maksymalny sposób udokumentowana.

Jeśli miało miejsce jakieś nieprzyjemne zdarzenie to ważne staje się, aby poprosić rezydenta o jego potwierdzenie, a gdy kwestionujemy lokalizację, wygląd pokoju czy hotelu, zróbmy zdjęcia, które potem załączymy do reklamacji.

Niewywiązanie się z umowy

Drugą rzeczą bardzo ważną rzeczą, o której nie możemy zapominać jest niewywiązanie się biura z umowy z uwagi na bankructwo czy kłopoty finansowe. Jeśli chodzi o jakiekolwiek roszczenia w tym zakresie to podstawą jest gwarancja ubezpieczeniowa czy nawet bankowa, jaką każde biuro powinno posiadać. W pierwszej kolejności kwoty z gwarancji są przeznaczane na sprowadzenie turystów do kraju, a w następnej na zaspokojenie pozostałych roszczeń.

Proces odzyskiwania pieniędzy

Niestety, ale musimy pamiętać o tym, że proces odzyskiwania pieniędzy jest długotrwały i bardzo często skomplikowany. Postarajmy się więc zrobić wszystko, by do takiej sytuacji nie dopuścić. Na pewne rzeczy oczywiście wpływu nie mamy, ale wiele zależy od naszych wyborów. Zdając sobie sprawę z tych oto faktów znacznie łatwiej będzie nam podjąć decyzję o wyborze najlepszego dla nas rozwiązania. Wiele cennych informacji na temat dostępnych biur podróży będziemy mogli pozyskać ze stron internetowych, na których zamieszczane są porady odnoszące się do wyboru najlepszego biura na rynku.

Podobne artykuły:

Dodaj komentarz

Back to top