Strona główna » Programy partnerskie – co to takiego?

Programy partnerskie – co to takiego?

Programy partnerskie - co to takiego?Stare powiedzenie, według którego „pieniądze leżą na ulicy”, w czasach obecnych wyraźnie straciło na aktualności. Dziś żeby zarobić nie trzeba nawet wychodzić poza próg własnego domu, nie wspominając o „schylaniu się”.

 

Choć spore grono osób wciąż jeszcze podchodzi do tego z dystansem, to zarabianie w sieci stało się faktem i nie mamy tu na myśli „drobnych na waciki”. Internet daje nam niemal nieograniczone możliwości w kwestii pozyskiwania dochodów, co potwierdzają najpoczytniejsi kreatorzy treści, dla których sieć stała się podstawowym, a w wielu przypadkach także jedynym źródłem utrzymania. Zastanawiasz się jak wygenerować swój pierwszy zysk z działalności internetowej? Przyjrzyj się programom partnerskim.

Czym jest program partnerski?

Mówiąc o programie partnerskim, należy mieć ma myśli najpopularniejszą obecnie formę współpracy marki / firmy z partnerem / afiliantem. Programy partnerskie oparte są na jasnych i klarownych zasadach rozliczeń, w których wynagrodzenie generowane jest w formie prowizji, czyli de facto otrzymujemy środki wyłącznie za efekty. Pod pojęciem efektu / rezultatu kryje się założona wcześniej reakcja odbiorcy przekazu reklamowego – wejście na stronę reklamodawcy, zapisanie się do jego newslettera, zakup konkretnego dobra (produktu lub usługi).

Program partnerski

Można zatem powiedzieć, że w programach partnerskich wyróżniamy trzy podstawowe modele rozliczeń – CPC (Cost per Click, w którym wynagrodzenie jest generowane za każde kliknięcie w baner), CPS (Cost per Sale, w którym wynagrodzenie ma formę prowizji od sprzedaży dobra) oraz CPL (Cost per Lead, gdzie wynagrodzenie zostaje przyznane za każde wypełnienie formularza kontaktowego na stronie zleceniodawcy). Zysk w programach partnerskich można wygenerować na wiele sposobów, przeliczą się jednak te osoby, które liczą na całkowicie pasywny dochód. Aby można było mówić o zarobkach, należy wykazać się kreatywnością, inwencją i przede wszystkim cierpliwością. Zyski nie przychodzą od razu, wpierw należy określić najbardziej optymalną formę nośnika i zoptymalizować ją do potrzeb i oczekiwań użytkowników.

Sprawdź również http://performance360.pl/najlepsze-programy-partnerskie-zarabianie-programach-partnerskich/

Podobne artykuły:

Dodaj komentarz

Back to top