Strona główna » Jak dojść do potencjalnego klienta?

Jak dojść do potencjalnego klienta?

Jak dojść do potencjalnego klienta?Załóżmy, że jesteś przedsiębiorcą, którego główną grupą docelową jest służba zdrowia – przede wszystkim lekarze. Powiedzmy, iż chodzi o dystrybucję sprzętu medycznego, wyposażenie gabinetów lekarskich, etc. W jaki sposób możesz uzyskać zamówienia?

Oczywiście możliwości jest wiele, zapewne najbardziej wskazana jest sprzedaż bezpośrednia. Gdy jakimś cudem uda się nam umówić na spotkanie z lekarzem, bardzo możliwe, że sprzedamy sporo sprzętu. Proszę jednak pamiętać, iż to tylko przykład, który ma zobrazować sytuację. Równie dobrze możemy prowadzić sklep internetowy z militariami, hurtownię bielizny bądź powiedzmy pensjonat na Mazurach.

E-mail marketing

Jednakże zanim dojdzie do spotkania w cztery oczy albo przynajmniej rozmowy telefonicznej, wiadoma sytuacja, że trzeba jakość dojść do takiego lekarza. W jaki sposób to zrobić? Chociażby za pośrednictwem poczty mailowej. Nie jest to łatwe, ale jak najbardziej możliwe. Co warto wiedzieć o e-mail marketingu? Przede wszystkim musimy mieć na uwadze to, że skoro nasza oferta jest skierowana do służby zdrowia, odbiorcami naszych maili najzwyczajniej w świecie nie mogą być uczniowie, miłośnicy gier komputerowych czy wędkarze – chociaż zdarzają się wśród nich lekarze, ale rzadko. Po prostu dobranie odpowiedniej grupy docelowej to podstawa. Lepiej wysłać 1000 maili, ale do osób, które są mniej bądź bardziej zainteresowane naszą ofertą, aniżeli 10000, ale do osób, które nie mają nic wspólnego z tematem.

Lista mail

Oczywiście lista maili powinna zostać zdobyta w sposób legalny. Czyli nie może dojść do takiej sytuacji, w której wyślemy maile na prywatną pocztę, ponieważ to już spam. Najlepiej skorzystać z ofert firm, które zajmują się rozsyłaniem mailingu. Już one dobrze wiedzą co zrobić, aby wszystko było skuteczne, legalne oraz etyczne. Nie kombinujmy nic na własną rękę, nie denerwujmy ludzi. Sporo ciekawych informacji o e-mail marketingu możemy znaleźć na stronie internetowej http://performance360.pl/przez-e-mail-do-serca-czyli-jak-zdobyc-klienta-i-utrzymac-wiez/

Podobne artykuły:

Dodaj komentarz

Back to top